Reklamace
Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je nám kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na
vady vzniklé běžným používáním;
nesprávným použitím výrobku;
nesprávným skladováním.
Postup při reklamaci
Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
Zákazník se může o průběhu reklamce informovat emailem thkaffee@email.cz.
O ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem.